Friska tag i frisk luft..

Jag lever och är tillbaka bakom skärmen för ett litet tag :) Blir snart duschen efter en lång dag på vedbacken.

Så här började dagen...





Fader i full färd att kolla över motorsågen som tyvärr krånglade lite och levde sitt eget lilla liv.









                Kapa och klyv uppriggad.....




Det var riktigt skönt, även om solen lös idag också med sin frånvaro. Men så länge man jobbade gick det bra, annars blev det lätt småkallt och surt :(

I fjol när vi micklade med högen, sprang Annette som en lite blå på timret när det kom i rullning och klarade sig undan med skrapsår på smalbenen. I ÅR.... Ja, då lyckades jag med något annat som gör liiiite ondare... Och här kommer bildbevis.. Kan säga så här.. Det finns inte mycket med varken rörlighet i fingret eller hud till övers... Det spränger och bultar...



Men men i morron är det nya tag och resterande av veden ska bort. Så inget gnöl från mig utan bara att bita ihop :)

Vad har mina vännen här sysslat med idag då?

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0