En katt och en kaninhona till salu!!



Go morron!
Visst är han söt våran lilla Zid, men ack så billig!!

Inatt är första natten på jag vet inte HUR länge som jag fick sova i fred och slippa en katt som parar sig med täcket hela natten... Trodde ju när vi kastrerade honom att sådan bestyr skulle liksom simsalabim försvinna, men icke när det gäller Zid.. Nänä, natt ut och natt in står han och trampar och trampar och parar sig med täcket och är i himmelriket. Vilket nu inte vi är så jäkla eniga om att det är då.. Men enligt honom så är det en fröjd. Så vi har verkligen haft Catfight (bokstavligen) på nätterna och jag har kommit underfund med att vi nog tyvärr är precis lika envetna.
Men i natt fick jag äntligen en lugn natt.



Men ibland funderar jag på om jag är för snäll mot mina djur.. Varför får jag bara konstiga, envetna bestar??!!
Som skiter fullständigt i vad jag vill eller inte..??!!

Tänk er själva, skulle inte ni klia er i huvudet om ni hade en kastrerad katt som tydligen gillar "nattliga aktiviteter"
och en kaninhona som är skendräktig och boar i buren så den stackars Turbo blir tokig.?!
Funderar på om jag ska låsa dörren och ta med mig Turbo på semster.. Tror vi två behöver det nu hahaha

Nu är det onsdag och idag bär det av till Torsby sjukhus igen så det blir lite uppehåll här så länge idag.
Vad har ni på schemat för dagen?? Önskar er en härlig dag i alla fall och hoppas att solen kikar in hos er!

Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0