Jag är lyrisk!!

Åååh nu har jag suttit och kollat Youtube igen och jag är HELTAGGAD!!


I somras var det Marcus Öhrn och Noice man betade av och som gav en en nostalgitripp utan dess like.
 Så man kunde ju inte banga när dom senare dök upp (till min förtjusning) IGEN på hotellet här under hösten.
VILKET DRAG!! Ojojoj ja nog förlorade dom den bästa sångaren Noice haft.
För han var helt klart bättre än orginalet!!

(längst längst fram stod vi såklart när detta spelades in :) )
 

Men den 16 maj laddas det för nästa tripp, och denna gången är det med sikte på Gyllene Tider och bandet Billy. Tribut till Per G och Co. Så det har jag gjort nu, youtubat på Billy och känner det rycker i varje lite kroppsdel av att vilja upp och härja och bara vara SUPERglad och i form för en kväll. Ska bli SÅÅÅÅ kul!!



Men inte en chans att dom slår den här grabben för han ROCKAR FETT ;)
Och det scenuppträdandet med den grabben slår inte många!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0