En fundering...

Något jag funderat på flera gånger är det som många singlar idag ofta påstår och det är att dom inte saknar ett förhållande.. Att man mår lika bra singel, som i tvåsamhet... Visst sjutton måste jag hålla med om att jag hellre sitter ensam än i fel förhållande, men mår jag verkligen bättre HELT ensam?!

Inte om du frågar mig. Min tro är ju att vi inte är skapta för ensamhet egentligen. Finns det verkligen någon som kan säga som singel att dom aldrig saknar någon att krypa intill i soffan. Någon att skratta ihop med. Någon att känna doften av när man lägger sig och när man vaknar upp. Någon att sakna när den inte är där. Någon som är där och "lyfter" en när man själv kanske faller. Någon som man själv kan  lyfta när den faller.. Ja det finns ju hur mycket som helst att lägga till i det här. Men hejdar mig där....

Är vi egentligen gjorda för det där ensamma livet??

Vad tror ni?? Tell me!! :)





Ännu en helt underbar låt som också texten säger en hel del tycker jag.
Som ni säkert förstår har jag harvat runt lite på den kära Youtube sidan idag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0