Award time

Så har jag fått en award igen och denna gången är det ju HÄRLIGA AFRODITE som skickat över en till miin sida :P
Och hennes motivering gör mig sÅ glad!!  Och framför allt att man får lite kredit för att man sliter lite extra för sina päron
just nu ;) Tack underbara undebara du!! Du anar inte vad det värmer just nu :)




Så ska jag alltså skicka iväg den här till 5 som jag tycker behöver den.

Då ska vi se...

Laila & Modesty har tyvärr redan precis fått den så jag hoppar er idag, men ni får den som två plus i mina tankar ;)

  • Helen - För den sköna tjej hon är och för att hon lurar brandmän till jobbet ;) Och för att hon behöver lite kredit  för sin härliga blogg. Ack inte att förglömma en hejdundrandes jäkel på att jaga baciller!! ;)
  • Johan - För att han dagligen knallar förbi och lägger en kommentar oavsett om jag skrivit något. Och som en lycka-till-amulett inför jägarexamen som stundar inom snar framtid.
  • Aforia - För hon är verkligen en kämpe och vet vad livet innebär på gott & ont. Och ger mig såååå mycket varje dag, bara genom att läsa hennes blogg.En förebild för många skulle hon kunna var!
  • Kicki - För att hon kämpar med att hålla på Färjestad hihi ;) Nä då ;) för att hon är hon helt enkelt och för att hon hinner blogga ibland, även om häcken är full för henne.
  • MizzMia - En brud som håller i vått och torrt och som ger en många härliga skratt!! U rock!!
Så.. Helst av allt skulle jag vilja skicka iväg till er alla!!
Men jag lovar.. till ALLA er stammisar, så kommer inom kort en speciellt Award ;)


Love U All!!
Nu blir det natten här..
Sov gott allihop & Dröm sött!!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0