Sjuka lappar och Skyltar

Jag tror jag dör av skratt.. Har suttit nu några timmar och kollat på en bloggsida som heter Arga Lappen.

Snacka om galenskap och irritation runt omkring i världen. Och vilket ordförråd. Hahahah
Önskar man vågade använda hälften av dem ibland *asgarv*
Kolla in sidan och få dig ett GOTT SKRATT vett ja!!

Har ju en egen bild som faktiskt passar in och som jag nog ska skicka till dom på den sidan.



Hmm brukar man få det annars??? Hade jag ingen aning om hahaha
Den här skylten finns alltså på våran ort och den fick mig att haja till första gången jag såg den.. reaktion 1 var... Ööööööh..eller öööööööööh eller oookejjjj...jo det stämde typ....
Den känns ju inte så där genomtänkt och smart direkt *asgarv*

Nu är det go natt och sov så gott härifrån min lilla värld.
Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0