Ny dag..

Då sitter man här igen och jag ber såå mycket om ursäkt för att jag varken orkade blogga eller bloggvandra i går. Men jag var verkligen helt död efter att stått på vedbacken från 8 till 18 i två dagar. Det var även meningen idag, men vi tyckte det att fader kunde få en dag vila pga att han inte riktigt orkar lika mycket efter att han opererade bort ena lungan. Så idag får jag inrikta mig på tvätthögen istället och se om jag kan få bort den. Och frågar ni mig så föredrar jag faktiskt att dra med ved än att tvätta.

Och igår hade jag tur.. Inge mer skador utan jag klarade mig undan får mer värk och blåa fingrar.
Och huvudet sitter tack och lov kvar där det ska också :P
Här kommer några foton från dag 2 på backen. Här är början på dagen och det vi fick till under Dag 1.....



Och några lite senare under dan... Högen växer och vi känner oss nöjda :P


Kommer även andra kort lite senare som jag tog under pauserna i går,
men nu är det morronkaffe och bloggvandring som gäller..

See U soon my friends..

Och jag får ju inte glömma....  Tack superhärliga Afrodite för din Award!!!
Den kommer också lite senare under dagen. Blir sååå glad när ni är så gulliga mot mig :)
Ni är guld värda och värmer verkligen hjärtat på en!!!


Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0