Farmville...Eller var det farmdille??!

Ja, då tänkte jag att ge er en guidad tur i min vardag...
På fejan kallas det för Farmville men min vardag kallar jag farmdille... ;)
 
Som jag berättade i tidigare inlägg har jag börjat skolan.
Något jag borde gjort för länge sedan egentligen,
men har ju liksom inte blivit av förrän nu.

Dagarna är fyllda av lärdom, galenskap, skratt, frustration, trötthet och total glädje
av att ha så undebart knasiga människor runt mig hela dagarna. Och tro det eller ej
men där ingår även mina klockrent tokiga lärare. Tänk om man ändå haft sådana på
högstadiet och gymnasiet. Skulle tro varje unge bokstavligen skulle stå och hoppa jämfota
och tjata hål i huvudet på sina föräldrar med frågan: -När ska jag till skolan?!



Så här kommer lite bilder från en helt vanlig dag i skolan.....


Skolan utifrån....
(mysig och inbjudande)




Mattelektionen....
(brukar innebära för mycket kackel på för liten yta)




Vårat klassrum
(dock bara ena bänkraden fick plats på kortet)




Då och då kommer det föreläsare till oss och berättar om intressanta saker....




... men det händer ju även att vi åker på studiebesök....




..varje dag har vi gemensam samling, där diskussionerna är många..
(pratas ofta i mun på varandra under den samlingen)



..på rasterna brukar vi i rökrutan dra till oss lite mer än bara rökare..
(vet inte om det beror på att vi är så sociala
eller om det bara hänger på att vi är trevliga..)




.. men vi försöker även hitta på något kul tillsammans på fritiden..
(här är bild från bowlingen/discokvällen vi hade sist... Kul som f**)


Som ni förstår så är dagarna fyllda av galenskaper som sagt... :P
And I like it :P


Sist men inte minst har jag lovat min Ödmjuke vän att lägga upp bild på min skolväska....
Så här Laila är den ;) Ingen Hello Kitty eller röd fuskskinnvinyl med ett tryckt hästhuvud,
men söt som få och passande ;))






Kommentarer
Postat av: Anna

Haha ja, om inte annat får jag träna lite i smyg tills nästa match! ;-)



Roligt att höra i från dig! verkar som att du har det bra! :-)



kramen

2010-05-17 @ 22:22:24
URL: http://annacondas.blogg.se/
Postat av: kicki

MY friend is back =)

Om du visste va jag saknat ditt bloggande och tack för den underbara peppningen.

Snart kan jag visa mig bland folk oxå å då är det bäst att du har laddat bryggaren =)

2010-05-17 @ 22:53:37
URL: http://mullegull.blogg.se/
Postat av: Tina

Den va klockren Annette. Ha Ha Ha

2010-05-18 @ 23:01:04
Postat av: Andrea

Så jäkla bra!! Haha! Tack för din kommentar på min blogg. Det värmer <3 Man blir stark och klarar det som måste klaras, att ge upp är inte min grej. Jag hoppas att allt är bra med dig!? Många kramar från mig <3

2010-05-20 @ 15:48:23
URL: http://www.nogg.se/MandaochMamma

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0