Go morgon i stugorna!

Onsdag morgon och jag efterlyser solen faktiskt..

Varmt är det men solen vill liksom inte i genom molnen. Varför ska det vara så svårt att få lite sol liksom?! Är i megabehov av det efter den här kalla låååånga vintern. Visst sägs det att det har äntligen varit en normal vinter men nänä jag följer inte upp i dom spåren. Jag är för mycket pessimist till vintern för att ens säga att en dag med snö är fin vinter.

Så, stående på knä, pratar jag med grabben där uppe och försöker förklara för honom, att vi små snälla människor här nere på jorden behöver han den där tjocka gula saken för att vara pigga, glada och snälla människor. Vi får se.. Tror mer det är Murphy som hör mig i vanlig ordning tyvärr. Har tydligen något skrivet kontrakt med den nissen som jag inte minns när jag skrev på ens... Ja ja, inte dåligt att nån vill skriva kontrakt med en för livstid... SÅ jag ska väl vara glad för det antar jag....

Nej, nu ska jag försöka göra något åt mitt liv för en stund, så vi hörs senare mina vänner....

Och en härlig morgonskål ringar i luften till er alla med javamuggen höjd till skyarna ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0