Äääntligen!!!

Weeeiiii idag vakna jag med ett leende på läpparna och är såååå glad :)

Lite sliten och trött men vad gör det :P Idag kommer M!! Ska bli såååå härligt!! Pirrar i hela kroppen och jag tror en person har slagit mig med storm. Så helgen kommer bara bli mysig och alldeles underbar för en gång skull :)



Solen skiner också idag, så kan man begära något mer för stunden?! Näpp.
Bara passa på och njuta och ladda batterierna.

Vad ska mina vänner göra i helgen då?

Nu ska jag ut på balkongen och ta en halvtimma innan jag gör det sista här tills M kommer.
Kaninburen måste fräschas upp lite, och ja hela området runt buren. Tydligen tyckte Turbo
det var förbannats tråkigt i natt så han har jagat Smilla hela natten, så just nu ser det ut som han
rensat buren på egen hand om man kikar på golvet :S

Ha en underbar dag mina vänner!!

Kram


Kommentarer
Postat av: Stinus ;-)

Ha nu en riktigt UNDERBAR helg mä mycke MYS!!!!!!!!!!!!!

Kramiz

2009-05-15 @ 11:01:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0