Todelooo


Morgonstund har guld i mun?? Nja kan nog inte hålla med där riktigt idag. Solen skiner och jag är trött så ögonen inte riktigt fattar att det är sol ute.. Ja ni kan ju förstå vilket dilemma jag sitte i just nu. JAG inte fatta att det är SOL ute??!!!! Tjenare!! Vilken miss!! Men det är nog lika bra det. För då kan jag ju faktiskt få tummen ur att både fixa färg i håret idag och sen ta sista i lägenheten.


Som ni fick läsa igår så hade jag fått något som antagligen heter kornvivel i köket och det blev S-A-N-E-R-I-N-G på hög nivå i går. Hatar kryp och bara att veta att dom finns där NÅGONSTANS får mig att klia mig på kroppen som man skulle ha lus eller nått. Så ALLT åkte ur skåpen i går. Torrvaror slängdes. Skåp och porslin diskades. Kyl/frys och spis fram och gnugga gnugga..

Så nu när jag kom upp på morgonen var spänningen STOR. Synade golvet millimeter för millimeter och JIPPPIIIII!!
Än så länge.. Inte en bagge så långt ögat kan nå. Men jag har lärt mig att inte ropa Hej förrän...  

MEN kommer dom små j**larna tillbaka ska jag sätta mig på köksstolen och skratta åt dom  och tänka - HA era jä**ar försök att hitta mat nu om ni kan!! För just nu finns INGET för dom att ens tänka tanken på att sätta sin äckliga fula lilla "snabel" i!!! Så det är två alternativ för dom att välja på... Flytta till grannen eller lägga sig på rygg och dö!! Här blir inte kul för dom haha

Helgen börjar närma sig men glädjande och pirriga steg och det ska bli såååå härligt! Första helgen på hur länge som helst som jag ser fram emot och verkligen längtar efter!! Härligt besök och sen kalas på lördag. För på lördag bär det ut på galenskap. Billy - ett band som spelar covers på Gyllene Tider kommer hit och det ska bli riktigt kul att härja lös till. Sist det var härj var till Noice och Marcus Öhrn i somras så nu är det ju dags att släppa endorfinerna lös igen haha Sen hur man kommer må på söndag är en helt annan 5:a ;)

Så jag antar att bloggen kommer stå stilla under helgen och att jag bara kommer njuta och ta till vara på varje sekund. Sen dyker jag säkert upp på söndagkväll eller måndag igen.

Nu ska färgen i håret och städning startas. Idag SKA jag bli klar med allt så jag slipper känna mig stressad och sitta som en urvriden trasa till helgen.

Ha det så gott mina vänner så syns vi säkert lite senare ikväll (om jag hinner).

Kram

Kommentarer
Postat av: Laila - En ödmjuk jävel

Ha det bara allra bäst nu!

Bli onykter (gärna högt på en Lailaskala), njut av sällskapet och slappa hela söndagen!



PuSS!

2009-05-13 @ 14:48:22
URL: http://lailasliv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0