Jag tror jag döööör!!! *ASGARV*



Ja jag måste nog säga att det finns en familj här ute i cybern som är totalt störtskön!!!  Två av familjemedlemmarna har fått mig att dö av skratt... Dom är nog något av det härligaste jag varit med om!! Och bara att smita in på sonens sida idag och läsa, gjorde så att jag kiknade och höll på att göra i byxorna av skratt!! Så Laila DET ÄR DIN SON!! Den kan du inte smita undan och skylla på fel från BB *asgarv*

 Vilken SUPER HÄRLIG familj och tänk att två personer kan bjuda så underbart mycket på sig själva. Kan inte annat än säga Ni är bäst!!! Helt UNDERBARA!!! Tack för alla sjukt härliga skratt du get t migLaila och även din son i denna stund. Finner ärligt inte ord för det... Mer än Tack för allt ni bjuder på!! Ni är verkligen solstrålar i en grå vardag!!

Och till er andra.. Har ni missat dom här två sidorna??? KOLLA IN DOM!!! ;) Ni kommer inte ångra en sekund!

Laila - En ödmjuk jävel
Hoofs blogg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0