Sov sött och dröm om alla småkryp du mött..

Uppstånden från det döda... nej tvärt om är det  här nu ju.. Jag är på väg i nedåtgående led just nu..

Är såååå trött och ögonen känns som om dom har typ aceton eller något annat jox i sig.. SÅ jag ska egentligen gå i bingen nu och vila mina små, för att ta tag i bloggen imorron och svara på alla era underbara kommentarer...

Känner att den biten har jag varit lite för dålig på dom senaste dagarna och jag ber verkligen om ursäkt. Och lovar  att ta tag i Awards i morron också som jag fått av en väldigt härlig, ärlig och varm tjej. Men den får ni va lite nyfiken på ett liiitet tag till för jag måste verklighen sova nu.

Så som min dotter säger..
Sov sött och dröm om alla småkryp du mött..



Kramar till er  från en mycket trött Annette


Kommentarer
Postat av: Heyli

tack för din åsikt :) lutar lite åt den faktiskt då den ser coolast ut, men vill inte riktigt ha en silver så det är lite problem där.. :p hmm okej men funkar 4an bra då? för jag tycker den är fin :)



kul att du röstat på mig också, TACK! :D



läste inlägget nedan också, hatar också när bloggen krånglar, händer alltför ofta nu tyvärr.. borde ju egentligen inte va så svårt för dom att fixa tycker man, dom som kan liksom.. menmen, nu blir det sängen! gonatt kram!

2009-03-27 @ 00:06:16
URL: http://heyli.blogg.se/
Postat av: loppan

Hepp! så va man oppe o drumla igen. Hoppas du sovit gott. Här e d magont som gäller, kanske för mycke namnsdagsglass igår?

Men d e Freeedag, lite magont får man tåla ;-)

Trevlig helg!!!

kram

2009-03-27 @ 06:00:45
URL: http://lopplottan.bloggagratis.se
Postat av: attis

Gomorron. Tittar in och önskar dej en härlig helg.

Kram

attis

2009-03-27 @ 09:22:44
URL: http://attisblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0