En hemlighet är uppdagad!!


Jag måste gå ut med STOR VARNING!!
Spela ALDRIG Singstar..
Man blir SKITSJUK dagen efter!!!!


Att det inte är barnföbjudet ligger ju utanför mitt förstånd... Det måste vara som med kräfterna på kräftskivan, något som INTE är hälsosamt i det. HUR gott eller kul det än är så blir man RIKTIGT dålig dagen efter.. Hmm.. Får nog kontakta dom som gör spelet och upplysa dom om detta, för någon form av varningstext måste dom ju ha på det.
Ungefär som med mediciner .. Biverkningar helt enkelt..

 I samband med singstar har jag upptäkt att biverkningarna är :
Huvudvärk
illamående med kräkningar,

(Gustavsbergslinjen är hårt trafikerat dagen efter)
och kallsvettningar.
yngre deltagare kan få men som heshet eller helt tappa rösten.

Vad tycker ni, borde man inte bli informerad om detta INNAN man spelar???



Kommentarer
Postat av: Helen

Det borde dom absolut informera om för det är väll knapast någon som ställer upp på det nykter. Låte och ser ut som om du har haft en rolig kväll i går i alla fall. Tyvärr brukar man få sota för det dagen efter. Ha en trevlig lördag. Kram

2009-03-07 @ 18:37:53
URL: http://famstenstroms.blogg.se/
Postat av: Markattan

Du kanske kan vara med i Andra chansen nu då? Fniss



Hoppas att det sjuka försvinner och att du orkar med lite mer skönsång vad det lider.

Klart är att du måste rapportera detta, kan ju vara hur farligt som helst ju..



Markattan

2009-03-07 @ 19:52:37
URL: http://markattans.blogg.se/
Postat av: Johan

Oj oj så jobbigt ;) blir lika dålig själv då jag dricker :S



Nee jag har inte löst det med vattenstämpeln som jag ville men har inte engagerat mig så mycket i helgen får ta det nån dag

2009-03-08 @ 07:50:10
URL: http://limpans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0