Lik i garderoben...

Hemkommen från en dag med päronen, med mat och bara slötid..

Kändes gott att bara ta ett break och fly fältet här hemma lite. Knepigt det där, när man låser dörren och åker iväg,
så känns det nästan som att man låser in sitt liv innaför sina väggar och får lite space att rensa tankarna.

Men idag fick jag en ny flashback och det bara pirrade till i kroppen. SHIT MAJBRITT!!
Och man kan inte sluta att förundras över hur hjärnan är funtad egentligen..
Tänk om man skulle minnas ALLT som har varit.. Då tro jag inte man skulle vara direkt "frisk i kolan" idag,
för hur det än är så märker man med en gång att 80-talet har gett en men för livet.

Så här var det..
Vi satt och drack kaffe och i en reklamsnutt på tv:n så kom ljudet av en hackspett..
Och plötsligt så bara PANG... Videokids OCH Woodpeckers!!!
Shit DEN hade jag verkligen bara föskjutit och packat ihop i någon enslig liten vrå i knoppen.
Men utan förvarning, så slog den till med full kraft.. Och efter det har den förbannades hackspetten
suttit på hjärnan på mig.. Så jag tänkte så här.. Har jag blivit smittad, så kan ni också få bli det ;)

Så lyssna och bli drabbad av det som en gång i tiden packades ihop och lades undan ;)




Kommentarer
Postat av: Helen

Ha ha ja den hade jag också förträngt.

Men nu är den djupt rotad igen.

Men 80 talet är ju på väg tillbaka så vi kanske kan känna oss inne snart då vi kan 80 talet utan och innan.

Men neonfärger, axelvaddar och plast smycken.

Gud så snygga vi ska bli.

Ha en underbar dag vännen.

2009-03-13 @ 10:28:21
URL: http://famstenstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0