Jag vill inte ha!!!

Go morron på er mina vänner!!

Än en gång får jag klart för mig att JAG ÄR TRÖTT PÅ SNÖN!!!
För nog F** snöar det idag med, även att det var sagt att skiten skulle sluta IGÅR!!!  IGÅR!!!!


På ett dygn har det ju för bövelen kommit mer snö än på hela vintern känns det som.
SÅ här kommer min frustration: GAAAAAAAAAAHH

Moder Jord och Kung Bore är allts några konstiga prickar som ALDRIG kan bestämma sig för något eller..omformelering.. Alltid ska jävlas med folk!! Om jag skulle vara SÅ oönskad av SÅ många människor så nog F'' skulle jag ge upp och dra... Eller??? Men ICKE!!

Så jag fattar verkligen inte vart vetenskapsmän får sina uppgifter ifrån när det skrivs att klimatet är det varmaste på århundraden eller är det t o m årtusenden dom sagt?! Jag har då inte märkt av det i alla fall.. Och på 90-talet påstods det att om 20 år ska vi kunna odla palmer i Skåne.. Hmm undra hur det ska bli möjligt? Och då säger INTE jag att klimatet INTE är i fara!!! DET vet jag att den är!! Så är du miljöaktivist så skjut mig inte för det.. 

Allt jag säger är bara att det är liiite konstigt... Kanske det är så att jag är korkad och oupplyst om den biten, men värme är ju inget vi i Sverige har blivit direkt bortskämda med . Ja ja jag vet att jag är ute på djupt vatten och jag vet att isen smälter på Antarktis, men nog är det svårt att tro det när man i mars månad får snö snö snö snö.. OCH ÅTER SNÖ!!

Så.. Puh där fick jag ur mig lite frustration iallafall. Och det ar nog inte menat mer än så heller.


Nu ska jag fylla på kaffekoppen och göra mig en bloggvandring sen..

Ha det gott mina kära läsare.
Och tack än en gång, för möjligheten att komma upp i över 100 besökare på en dag :P
NI är GULD värda ;)

Kram

Kommentarer
Postat av: kicki

Haha, jag lyckades få en kommentar =)

2009-03-28 @ 11:19:47
URL: http://mullegull.blogg.se/
Postat av: kicki

Ja massor!! Nejrå har mer självdistans än så.

Vilka fina kort på Martina.Erica kollade in din blogg å tyckte den va snygg, hon tyckte att jag skulle hotta upp min...den är ju sååå tråååkig

Kramar

2009-03-28 @ 11:26:26
URL: http://mullegull.blogg.se/
Postat av: kicki

Man måste ju vara jämt antal vet du...två människor, två kaniner och två katter... fniss

2009-03-28 @ 11:28:02
URL: http://mullegull.blogg.se/
Postat av: Helen

Ja du jag kan nog med bli vetenskapsman för dom verkar ju inte ha riktigt koll på läger. Enligt mig så blir det bara kallar och kallare.

Tack för din komentar om mitt hår, känns lite lustigt och jag är inte 100 på om jag gillar det.

Hoppas du får en härlig lördag själv ska jag till mamma nu och bli servad med mat.

Kram Kram

2009-03-28 @ 12:15:50
URL: http://famstenstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0