Go morron Go morron på er!


Hade tänkt att ta mig en liten sovmorron idag eftersom Martina sovit borta i natt.
Men nä nä nä där fick jag tji..ingen sov morron för mig :(

Först började kaninerna bråka i buren och det lätt ärligt talat som om jag hade en tvättmaskin som hoppade efter golvet vid centrifugering.. Sen mitt i detta kommer Zid (våran katt) Jamande och bärandes på sin leksak... Jo eller hu är han galen eller ?! Ska jag leka vid 6 tiden med honom?!?! Nänänä skulle inte tro det..  MEN Zid fick sin vilja i genom.. Det var bara att kasta tussen det..

Och som om det inte var tillräckligt för en person på morgonen, när sovmorron var planerad?! Näpp, då piper mobilen också.,, Martina som bara skulle tala om att hon kommit med bussen och satt påväg till skolan. Och i detta läget, verkligen övervägde jag och försökte lägga mig och somna om. Men icke.. Har jag väl vaknat så får jag lätt ångest av att ligga kvar och dra mig.. Det blir ju inget gjort på det viset är tanken då..

Men nu får man ju inte gjort så mycket ändå eftersom man fått en förkärlek till att slå på datorn nästan i samma veva som man öppnar ögonen och faktiskt stänger av den det sista man gör, innan man tar natten. Så det är  väl att tjag missar bloggandet som ger mig ångest istället... ;) ;)

Men hör med häpnad..
Nu ska tvättmaskinen på och jag har bestämt mig för att tvättkorgen OCH Martinas rum ska bli rent från kläder idag.

Så syns om ett litet litet tag igen...

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Speja

Ibland får man bara ge upp, helt enkelt. Lycka till med klädrensningen och hoppas att din helg blir fin.

2009-03-06 @ 08:53:08
URL: http://spejasprov.blogg.se/
Postat av: malin

Riktigt snygg blogg!

2009-03-08 @ 19:58:31
URL: http://justlikeviolence.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0