Puh hur är det möjligt??!

Då var telefonsamtal, fika nr1 med C och fika nr2 med "nisse" , middag och genomläsning av kommentarer samt svar till kommentarer avklarat... Puh..
Hoppas inte jag har glömt någon?! Då får ni hojta till ;)


Kan inte förstå hur alla hinner blogga så mycket fast att dom har jobb, familj/barn, fritid, vänner att umgås med??!! Jag hinner ju inte hälften :S

Vill också kunna bli så strukturerad... Men tror det beror på datorn.. Skyller på den i alla fall haha

Här i vårat hem har vi 2 datorer.. En lite bättre (som jag fick i födelsedagspresent för några år sedan men som fått inneboende avtal med Martinas rum) och en ganska så mkt sämre eller förbannats mycket segare, som bor i mitt rum. Som omtänksamma mamma jag är, så säger jag till Martina allt mitt är ditt vett du ;) haha nejdå ,skämt åt sido, klart hon ska ha bra saker på sitt rum tycker jag!! Och den hamnade ju där INNAN jag hade börjat blogga..

Sen har ju jag trott att jag har varit smart och skyndat mig in på hennes rum när hon är ute på vift, för den datorn går ju som sagt lite fortare att jobba i..MEN observera MEN!!  Då kommer istället nästa gnissel.. antingen får jag ju alltid börja på något nytt (pga att det jag redan påbörjat ligger i min dator) eller spara över på USB-minne, för att plocka med mig och i vilket fall som helst så tar ju det för sjutton också tid :S

Så nu har jag börjat fatta galoppen att det är lika bra att sitta kvar och harva på den jag har. Önskar man hade råd och möjlighet att köpa sig en ny snabb laptop,  men som ensamstående och sjukskriven är man inte så fet på benen tyvärr.. Så jag får nog vara glad så länge jag kommer ut på internet ;) Så ni får helt enkelt ha lite tålamod med virrevarret här tror jag.. ;)

Kollade i den lokala annosntidningen vi har här och såg kommande filmer på bio..
Jag MÅSTE bara se  Män som hatar kvinnor!!




Kommentarer
Postat av: Linda

det är supergott ju!

blir klar till sommarne.

vad jobbar du med?

2009-03-03 @ 19:44:20
URL: http://ndail.blogg.se/
Postat av: Linda

Den filmen vill jag se!

aha okej, vad fick dig att byta karriär?

2009-03-03 @ 19:57:59
URL: http://ndail.blogg.se/
Postat av: T

Gå gå gå på filmen! Du kommer inte att ångra dig!

Jag känner lika med bloggen.

Jag hinner bara blogga en gång om dagen (okej max två tre ibland) men sen måste jag hinna med allt annat också. ibland står make och trummar och vill se film. Svetten lackar i pannan och man blir sönderstressad... Phhhuiiii! Fast jag tycker det är så jäkla roligt! :D

Blond? Men du var ju det på en bild i förra headern? Eller? Är jag helt tossig?



*fniss*

2009-03-03 @ 20:48:59
URL: http://modestymom.blogg.se/
Postat av: T

Gå gå gå på filmen! Du kommer inte att ångra dig!

Jag känner lika med bloggen.

Jag hinner bara blogga en gång om dagen (okej max två tre ibland) men sen måste jag hinna med allt annat också. ibland står make och trummar och vill se film. Svetten lackar i pannan och man blir sönderstressad... Phhhuiiii! Fast jag tycker det är så jäkla roligt! :D

Blond? Men du var ju det på en bild i förra headern? Eller? Är jag helt tossig?



*fniss*

2009-03-03 @ 20:51:02
URL: http://modestymom.blogg.se/
Postat av: T

Gå gå gå på filmen! Du kommer inte att ångra dig!

Jag känner lika med bloggen.

Jag hinner bara blogga en gång om dagen (okej max två tre ibland) men sen måste jag hinna med allt annat också. ibland står make och trummar och vill se film. Svetten lackar i pannan och man blir sönderstressad... Phhhuiiii! Fast jag tycker det är så jäkla roligt! :D

Blond? Men du var ju det på en bild i förra headern? Eller? Är jag helt tossig?



*fniss*

2009-03-03 @ 20:51:17
URL: http://modestymom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0