Främmande farbröder med godis...

Då blev det sent lika förbannat i kväll också... eller spola tillbaka llite där...
Det vart förbannats sent INATT igen!


Så med en lite fräckis så säger jag Go Natt
alla vänner och i morron får det bli ordning på bloggandet igen.
Och tack och lov så har det inte blivit några alkoholhaltiga
drycker idag så i morron är jag fit for fight igen ;)

Hoppas den här ger er ett lite skratt så länge. Den gav garanterat mig det iallafall :P
Så tack för det mailet Stina ;)


Kommer du ihåg när du var liten och mamma
tjatade på dig och varnade dig för att
ALDRIG ta emot godis av
främmande farbröder??

Okej,

detta är mannen hon talade om!!




Kommentarer
Postat av: Johan

Se där du jobbar på med bloggen ... vart ju riktigt bra :)



Inget tv-spel i går med haha :D

2009-03-08 @ 10:55:21
URL: http://limpans.blogg.se/
Postat av: linda

Haha!



SV: Jo, den är ganska härlig, tyvärr ut mot parkeringen :P, men den duger! Funkar att grilla, slappa, läsa o dyl på. Sen så gillar katten att gå ut och spana där :)



Vad snyggt det blev! Hur gjorde du det där? Så att det blev en länk?



Idag ska vi antagligen fara till plantagen och köpa massa blommor till lägenheten. Vi har inte köpt några på länge. Många dog lite halvt när vi var på semester. Har försökt få dem att överleva, men det var i princip omöjligt när jag veckopendlade och sambon vattnade :) trots att hans föräldrar har handelsträdgård :P

2009-03-08 @ 11:16:14
URL: http://lolinas.blogg.se/
Postat av: Helen

Ha ha ja det var förmodligen honom man blev varnad för. Men lite söt va han faktisk, så jag skulle nog ha svårt för att låta bli att få godis av honom. Vad finnt du har gjort på din sida med min header, blir så glad. Ha en underbar dag. Kram

2009-03-08 @ 11:31:06
URL: http://famstenstroms.blogg.se/
Postat av: Ulla

Har du vaknat än, för det hutlöst så sent du gick och lade dig L Jag som var på fest ade mig tidigare. Var det ingen rolig fest tänker kanske du? Jodå, men för mig är det inte längre viktigt att gå hen sist av alla. Jag går när jag är så att säga färdigfestad L

2009-03-08 @ 12:18:10
URL: http://ulla67.blogg.se/
Postat av: Stina ;-)

Hahahaha dä va så lite så ;-) ja visste väl att du skulle uppskatta den =)

2009-03-08 @ 13:43:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0