Jag har växt 1 dm :P




Ååååh jag får ju inte glömma................
Awarden som jag fått :P


Denna gången är det superhärliga Heyli som gett mig en Award.

Och jag kan inget annat än att sträcka på mig. Motiveringen jag fick för den här lyder...
"Och till Annette för människan är en av dom trevligaste jag träffat här på internet!"
Snacka om att man får ett smile från öra till öra :P Och nästan en tår i ögat :)

Tack UNDERBARA du!!

Vem jag ska skicka den till nästa gång får jag lura lite på..  Och som jag har fattat så ska man inte skicka tillbaka till den man fått av, men i min tanke går en likadan tillbaka till dig Heyli! Och min motivering är.. En av dom ärligaste människorna jag mött här ute! Väl uppskattat!! Sen ger du många inspiration till att pyssla mycket hemma skulle jag tro. Jag själv hamnar alltid i ett drömläge när jag beskör Heyli´s sida. Ett drömläge där hus är ett faktum. :) Tack för en intressant och givande sida och dina råd när det gäller bloggdesignen. Man vet alltid, att frågar man dig får man ett ärligt svar och man får chansen att fixa det.

Kommentarer
Postat av: Anna

Tyvärr är det ju på riktigt, hon har använt korsett i mer än 20 års tid så därav har hon lyckats få den där minimala midjan! Fult är det!

Jag trodde vi skulle slippa snön här, men icke..det bara vräker ner.. =( Fast det gör mig inte så mkt nu faktiskt, bokade resa till värmen igår så.. =)

Ha en fortsatt bra fredag!

Kram anna

2009-03-27 @ 16:47:34
URL: http://annacondas.blogg.se/
Postat av: mia

Kul att få en award =) jag håller med henne du verkar jätte trevlig ;)



Måste bara få säga att jag tycker att det var kul att du skrev att du har det likadant med din dotter för visst är det jobbigt när dom inte tycker att dom passar i kläder dom köpt el att dom är söta nog, det är ett ständigt arbete med denna självkänsla men självklar gör man ju allt i sin makt att den ska stärkas =)



Å kul med kaniner ju =) jasså han är sugen på kaninstek eran katt hehe jo vi har åxå kompostgrindare så våra kaniner delar rum med datorn hahaha men det är så skönt för då kan dom vara ute dag som natt =) dom var åxå lösa ute i den förra lgh vi hade men det är bättre nu tycker jag då vet man vart man har dom =)



Japp blir en tv kväll här åxå dock inte Lets dance utan ghost whisperer har du sett den serien??



ska jobba i morgon bitti så det får bli lugnt..



Gott med öl ju =)



Massa kramar



2009-03-27 @ 17:40:52
URL: http://mizzmias.blogg.se/
Postat av: Heyli

men ååh va gullig du äääär! det där om nästan en tår i ögat kan jag säga detsamma om nu! åh, jag vet inte vad jag ska skriva mer, får inte fram nåt men du ska veta att dina ord gör mig SÅ glad! tack för att du är så söt :)

2009-03-27 @ 19:08:54
URL: http://heyli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0