Testing testing..

Då har man provat smileysarna och som jag själv kände så är jag si så där till dom..

MYCKET AKTSAM användning ja..

Men blir svårt att vänja sig av med fnuttarna och sina tecken istället för smileysar, för nu blir det ju faktsikt gula gubbar av det Hmmm Få fundera på det där, men nu har man ju provat så man får se hur det ser ut här i alla fall  *L*

Nej nu blir det natten för mig och i morron är det dags att åka till Torsby och sjukhuset igen.

Så vi hörs i morron efter 14 tiden mina vänner!

Kram & Go natt på er allihop där ute natten






Ps.. Näpp fick lite klåda på dom där små gula plopparna överallt, så nu rök dom igen ;)
Natti

Kommentarer
Postat av: Leonora - The Crazy one

Godmorgon :)

Snygg blogg du har :D

allt väl?

2009-03-11 @ 05:38:40
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0