Tävling om fräsch sommartunika från Thailand!!!

Ojojojoj DÅ var optimisten i farten IGEN!! (så länge det nu varar *L* )
Min vän Helen har på sin sida länkat till sin syster Wojtan som har en tävling om en
HÄRLIGA sommartunikan!!
(hängde ni med??)

Och ni alla som är här på bloggen och surrar runt då och då vet ju att jag verkligen är svag för tävlingar..
Kanske pga att jag aldrig vinner något, så dom där Åsne-generna tar i KRAFTIGT
när ordet TÄVLING dyker upp (envis alltså) eller så är det pga att GRATIS är GOTT :P

Men hur det än är, så slänger jag mig ju såklart alltid med i tävlingarna jag tycker är något för mig..
Och blir det denna gången också :P

Är DU också intresserad? Klicka bara på bilden så.. tjopp... är det bara att tävla du med ;)

Lycka till nu allihop!


Kommentarer
Postat av: Johan

haha det där va bra:D

2009-03-16 @ 22:27:31
URL: http://limpans.blogg.se/
Postat av: T

Gillar tunikan. den var vrålsöt!

men jag vinner aldrig nåt! :(

2009-03-17 @ 10:18:34
URL: http://modestymom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0