Patience...

Go morron eller faktiskt får jag skämmas och säga God förmiddag?! ;)

Idag lyckades både jag och Zid ta sovmorron..
Annars är det varsågod att gå up när Zid har bestämt sig för att det får vara nog.
Men pga att han i går hade en heldag med mor och fars katter så är han lite sliten.. Snacka om att det tar på krafterna för en hankatt att hålla reda på 2 honkatter några timmar *garv* Så det är nog dags att överväga att ta med honom lite oftare dit ut :P

Har suttit med photoshop nu nån timma och kommit underfund med det att både jag och programmet lider av samma åkomma.. Demens!! Vet vad vi ska göra, men måste tänka LITE extra för att komma ihåg det såpass att man ska hinna utföra det innan minnet ger upp.

Varför är det så att datorer kan lura fram ens absolut sämsta sida??! Eller varför kunde man inte födas med aningen lite mer tålamod??!! När man har jobbat på en annonstidning och suttit med värsting grejerna så är det en levande PINA att behöva begränsa sig med den skiten man har hemma.. Varken program eller dator har kapacitet för det man vill. SUCK


Och tyvärr är jag lite av en vinnarskalle och då bli datorn även en utmaning när man börjar med olika projekt som man vill knäcka. Men med en seg dator och en hackande mus (datorns alltså *haha*) så tappar man lätt både humör och tålamod. SÅ de är nog dags att börja spara undan lite kosing, så att man kan investera i nya saker nu.








Och här för er alla som såååå gärna vill bli avundsjuka på att jag åt smörgåstårta igår ;)  så kommer bildbeviset från våran myskväll ;)



Hoppas ni har haft en underbar söndagsmorgon och att ni fått laddat batterierna inför kommande arbetsvecka :)

See you soon...

Kommentarer
Postat av: J

Mmmmmmm. Så nära.....men här fanns ingen tårta!!!!

2009-03-01 @ 17:07:10
Postat av: daisy

åh.. smörgåstårtaminsann. det såg inte alls dumt ut. här vankas det snart hämtpizza. har inte ätit det på forever så jag hoppas att det är gott. hmm sen en tidig kväll tror jag gäsp



hoppas du får en skön kväll

xoxo

daisy

2009-03-01 @ 18:25:17
URL: http://daisydoodle.blogg.se/
Postat av: Sofia

Hörligt med sovmorgon och smörgås tårta!

Hoppas helgen har vart härlig!

Kram!

2009-03-01 @ 19:46:06
URL: http://marmelina.blogg.se/
Postat av: Anki

Här blev det pizza för jag orkade inte fixa nån middag efter nöjes weekenden. Smörgåstårtan ser god ut!

2009-03-01 @ 20:34:00
URL: http://anci62.blogg.se/
Postat av: Helen

Vad skönt att ni fick er lite sovmorgon, får lov att besöka katterna flera gånger. Tråkigt med en seg dator , kan ju göra en på världens sämsta humör. Jag har inte fått in photoshop ännu på den här datorn så jag har inte kunna leka med det än.

Nu blev jag u inte mindre sugen på smörgåstårta precis...ser så god ut.

Väntar med spänning på att få se nya frisyren.

Ha en bra måndag själv har jag återigen en jobbdag och jag VILL INTE.

Kram

2009-03-01 @ 21:16:34
URL: http://famstenstroms.blogg.se/
Postat av: Sofia

Jaha.. Nej, den har ju inte det riktigt än :( Snö här med, imårse klockan 6 hade vi 12 minus.. Men snödropparna har kikat fram lite här och var och jag bara älskar mars månad ;) Vifår hålla tummarna att det inte kommer mer snö! ;)

2009-03-01 @ 22:10:56
URL: http://marmelina.blogg.se/
Postat av: jane

hejhej,hoppas dagen vart bra,rösta nu på mej ,kolla i min blogg...

2009-03-01 @ 22:45:21
URL: http://brunettjane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0