Med ett leende på läpparna...

...sitter jag nu och har kollat igenom MASSA gamla kort på facebook, som en gammal kompis lagt ut.
Och jag måste skicka ett BIG TIME TACK till Jonas!! Riktigt riktigt kul att få en nostalgitripp tillbaka i tiden :)

Och när man sitter och tänker på den tiden, så minns man den bara som rolig.
Och egentligen hade man inte mycket till bekymmer.
Alla va glada och alla umgicks med ALLA. Och vad kan vara härligare?!

Visst ligger det i människans natur att "glömma" det som var lite sämre, för att överleva,
 men det spelar inte någon roll hur mycket jag väger det goda och det dåliga,
så var det helt enkelt fan så mycket gladare då.
Och många av dom man hade runt sig, saknar man helt plötsligt.

Hmm ja det kanske är livets njutning helt enkelt
att man ska få sitta på äldre dar och tänka på HUR det var en gång för länge sedan.

Men självklart fick det en till att placera det där leendet och tänka tillbaka.
Och visst har man gjort mycket mer än vad man kommer ihåg.
Och snacka om att man har haft det roligt!

Synd att man inte tog vara på det mer än vad man gjorde som sagt.

Så passa på att njut av livet där ni är,
för man vet aldrig vad morgondagen har att ge!


Kram på Er!

Kommentarer
Postat av: T

Skulle man minnas det som var trist tror jag seriöst att man skulle deppa ihjäl sig. Lite som att minnas smärtan när man födde barn...

tack gode gud att man glömde! ;D

2009-03-10 @ 20:41:24
URL: http://modestymom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0