It takes one to know one



Tänk vad man lär sig på vägens gång egentligen...
Man ska bara lära sig att  våga lita på sina intuitioner och leva efter dom.
Varför ska det vara så att det man mest av allt kritiserar är sitt eget omdöme?
Eller den man sist lyssnar på, oftast är sig själv och sin egen magkänsla?! 


Men med åren så lär man sig lita på den mer och mer. Men den är inte alltid lätt att hantera.
Och absolut inte alltid lätt att få att gå ihop med vad som är bäst för ALLA runt omkring en..

Skulle verkligen vilja dela med mig av det jag funderar på och få era åsikter
men eftersom jag inte är såå anonym längre, så blir det svårt
att ta upp allt man tänker på och det är en ständig balansgång jag får göra tyvärr..
Även om jag verkligen skulle behöva någon annans åsikt och syn på saken just nu......

Ja ja kanske får fundera på ett bra sätt bara, att formulera mig på,
för att inte andra ska ta  illa vid sig... Vi får se..

..................Could've been so easy
Could've been a friendly phase
Could've been simple
Could have it, should have
But that's not the case
Tell me who are you
To be calling me names
You're making yourself the fool
Ain't that a shame

You can call me a
liar, cheater, loser
Takes one to know one
You can say I'm bitter,
call me, a quitter
Takes one to know one
Takes one to know one
And I know you................




Kommentarer
Postat av: daisy

ang detta med blond. du hade ju en anna bild tidigare dä'r du photoshoppat ögonen till pepparkaksalienaktiga. och tänderna lite med

visst var du blond på bilden?

eller så har jag drömt

eller så var håret photoshoppat.

vad vet jag :)

hihi

xoxo

daisy

ps

nej just det jag trodde det var du i headern :)

ds

2009-03-04 @ 17:32:05
URL: http://daisydoodle.blogg.se/
Postat av: Helen

Ja ibland önskar man att man hade skapat en het annonym blogg så man kunde skriva om alla sina känslor och tankar. Men du får gärna skriva av dig på min mail om du skulle vilja. Kram

2009-03-04 @ 18:17:23
URL: http://famstenstroms.blogg.se/
Postat av: T

Det är det som är så fint med att vara anonym.(nickar och skakar sedan på huvudet);D Fast å andra sidan så läser make, hans jobbar kompisar, mina vänner, svärfar m fru. Mina ungar. Alla syskon. Gus och fan och hans moster...

Ja så jag antar att jag inte är så jäkla anonym som jag låtsas vara...

Det blir jäkla krystat ibland när man vill sktiva om en sak men sen inser att fan...det här funkar ju inte!

Inte att oroas över selektivt minne. Jag är likadan... Man blir rätt snurrig av att blogga ;D



Idag var mina ungar små ljus! Hmm...

Dom hade kanske läst bloggen min? ;D



Ha nu en super afton eller vad som är kvar utav den iallafall!

2009-03-04 @ 22:34:19
URL: http://modestymom.blogg.se/
Postat av: Anna

Hej gumz!

Tänk så här.. Vad VILL du och vad VILL DU INTE.. ;)

Du "dömer" andra utifrån hur DU funkar och dom dömer dej utifrån hur DOM funkar...

Helt jävla sjukt, men tyvärr är det nog så...

Att det väldigt sällan handlar om dom utan om dej...

Så TITTA på andra och VAD DOM GÖR och VARFÖR och sedan på VAD DU GÖR och VARFÖR du gör det vid dom tillfällena...

Vi är alla medbrottslingar till våra egna "eländiga" liv...

När orden stämmer med handling, då är det sanning..

Jag vet att du sitter och funderar över saker och ting och det är nog så att det enda som vi kan styra över är våra egna tankar...

Kram

Anna

2009-03-04 @ 22:40:30
URL: http://miranna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0