Go morron mina vänner!



Ett snabbt inlägg i bara farten blir det här.. Ska strax kila vidare.
In i duschen och sen iväg med en kompis som driver en Catetringfirma
för att åka och möte en som ska planera sitt bröllop.


Spännande att få vara med och se när någon planerar sitt livs kanske största dag. Sen får man väl passa på att kolla och njuta av glädjen över andra, för med några år på nacken, som man själv har idag så är det ju inget man direkt tror att man kommer få uppleva själv längre. Och det gör ju faktsikt att man suger åt sig all glädje som man få se andra ha i samband med det. Kuuul :P

Sen blir det väl att smita in i kärringgrillen lite, för idag ser det ut som min bästa vän SOLEN inte riktigt vinner över molnen. Men jag är glad ändå. Plusgrader för mig är ett tecken på mindre snö och DET värmer tillräckligt :P

Nej sorry my friends.. Jag måste kila nu.

Ha en bra dag med er, så hörs vi lite senare.

Kram Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0