Dags att tanka energi..

Nej mina kära vänner nu är det nog dags för Annette att koja sig för idag. Har blivit på TOK för många SENA nätter den senaste tiden och det känns på inspirationen att den börjar bli sliten.

Så bästa medicinen..SÖMN!!
Även om jag har jäkligt svårt att fatta det ibland verkar det som:S


But I´ll be back tomorrow.. Med bilder på den goda eller nej spola tillbaka liiite, den SKITGODA smörgåstårtan!!
Och har ni tur och jag otur så går jag med på att publicera ett kort på lockarna som tillkom min knopp idag..
Men då får ni lova, ingen vuxenmobbing *asgarv*

Ps. måste ju barta får säga ett STORT MEGA TACK till Ulla67 för dom fina orden i din blogg!
Tjolahopp så fick jag några nya läsare och det är ju sååå förbannats kul när dom hittar en :P
Så ROS till dig!!

(vet det är tråkigt UTAN bild, men orkar verkligen inte i kväll utan tar sängen så kommer bilder i morron)




Kommentarer
Postat av: Ulla

Godmorgon Annette! Tack för dina snälla ord i detta inlägget. Nej, nu får vi sluta klappa varandra på axeln L Fast det är kul att hitta nya bekantskaper. Ser fram emot att få se bilden på smörgåstårtan.

2009-03-01 @ 07:13:56
URL: http://ulla67.blogg.se/
Postat av: Jenni

svar: lite shopping blev de nog, men bara vanliga basplagg och lite annat smått. :) men kameran fick något minneskorts fel och funkar inte :( så de blev inga bilder. men inspirationen lär väll komma med vädret :P

2009-03-01 @ 10:05:28
URL: http://jefr.blogg.se/
Postat av: Anne

Läste ditt inläggom kaninerna, hehe, skulle vilja se henne nyklippt...;)



Jag har en kinesisk nakenhund med päls. I höstas fick jag klippa av honom all päls för allt var en stor tova. Alla jag mötte ute trodde detvar en PUDEL..!!!jag hade.. aspinsamt..det tyckte han nog oxå..



Kramizar Anne

2009-03-01 @ 10:29:02
URL: http://flimmerochflummer.blogspot.com
Postat av: Helen

Åter igen har vi samma problem du och jag, för många sena kvällar framför datorn. Jag har hittat messenger, så nu sitter jag till 3 på nätterna och pratar. Det är så svårt att sluta, Bra tips till dig kanske, uppsök en chatt sida. Sedan rullar det bara på, jag lovar. Väntar med STOR spänning på att få se nya frisyren Ha en underbar söndag. Kram

2009-03-01 @ 10:40:28
URL: http://famstenstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0