Af Ugglas??!! Jag lägger mitt VETO!!

Kan inte riktigt släppa att vi faktiskt röstade fram Ugglas låt till finalen i Globen...

Resterande av Svenska befolkningen får säga vad dom vill
att Fröken Ugglas är bra pga världssituationer och dyl.
Men jag lägger mitt VETO..

Behöver inte världen något positivt istället för det där, om man ska tänka så??

När Melodifestivalen har varit så finns det EN låt som fått mig att resa mig och gå, och det är Ugglas.
Jag  ÄLSKAR ballader annars, men den där blir jag bara depp av, att både se och höra.
Och då snackar vi HELDEPP!!
SNÄLLA SNÄLLA


Finns det verkligen någon som inte tror att den här
kommer bli en av sommarens största slagdängor??
Glad uppiggande musik!

PUMP UP THE VOLUME!!!



Kommentarer
Postat av: linda

Usch va jobbigt. Jag orkar inte ändra på sånt.. Nu ska jag göra mig klar för jobbet :) Hörs senare! Lycka till med PS!

2009-03-09 @ 15:32:37
URL: http://lolinas.blogg.se/
Postat av: Johan

Hej snyggt blev det i kommentarerna nu men nu så skulle du behöva uppdatera din bloglovin så rätta sidan kommer på bild där ;)

Oj oj så jag klagar i dag ...



Hoppas allt är bra :) ha en bra kväll

2009-03-09 @ 18:03:36
URL: http://limpans.blogg.se/
Postat av: daisy

hallå hallå

veto minsann :)

det går jättebra att du kopierar min header

xoxo

daisy

2009-03-09 @ 18:37:37
URL: http://daisydoodle.blogg.se/
Postat av: Helen

Hej min söta blogg vänn. Jag håller helt med dig. Hur kan man rösta fram den låten, den är depp och tråkig att titta på. Jag tog hem den enkom för att lyssna på den och se om jag bytte åsikt. Men nej...den blir inte bättre hur många gånger jag än lyssnar.

Du undrade om jag fotat själv, Har börjat signera allt jag fotar själv och det är väll det mesta.

Ha det så bra och sköt om dig .

Har lagt till dig på msn så vi kanske hörs där någon dag

Kramis

2009-03-09 @ 20:02:05
URL: http://famstenstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0