YES!!!!


12 Januari 2009


ÄNTLIGEN har jag fått sett Arn - Riket vid vägens slut!!!
YES dom är ju bara SÅÅÅ bra båda filmerna. Dock hade man ju hoppats på att Arn hade klarat sig och dom levde lyckliga i alla sina dar.. Men historien kan man ju inte ändra bara för att den blir film. Så jag och alla andra får hålla till godo med att filmerna är så välgjorda & historien så intressant. Och suveräna skådespelare så som ; Joakim Nätterqvist, Sofia Helin, Morgan Alling och Gustaf Skarsgård, sen måste man få ge norsken ett plus i kanten.. Vilken sköning *L* (har tyvärr inget namn på honom) Gillar verkligen Guillous berättelser och håller tummarna att det kommer mer filmer av honom.

Hann tyvärr inte klart med allt här hemma igår så dagen får fortsätta där den avslutades igår kväll..

Så ha det gott så länge allt fox ;)



UPPDATERING!!

Har kikat runt o ch Norsken i Arn - Riket vid vägens slut heter
Anders Baasmo Christiansen, för den som vill veta ;)


Kommentarer
Postat av: Emma Damm

Hej :) kika gärna in på min konstnärsblogg och säg vad du tycker om mina porträtt. Jag har också tävlingar om vartannat. Glöm inte bloglovin också :) Krama

2009-01-12 @ 12:18:00
URL: http://emmadamm.blogg.se/
Postat av: Emma Damm

hahaha nee precis :-p ;-)

2009-01-12 @ 12:31:20
URL: http://emmadamm.blogg.se/
Postat av: Stina ;-)

ja visst ä filmerna underbara, men precis som du hade jag önskat ett lyckligt slut. Men tyvärr får man ju inte allt man önskar sig ;-) Kramiz

2009-01-14 @ 18:07:55
Postat av: kicki

Ja du har verkligen lyckats få till en ursnygg blogg!! Själv ligger min i lite träda...fattar inte hur jag ska hinna med allt!

2009-01-16 @ 01:31:19
URL: http://mullegull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0