Helt Hysteriskt..

Lördag morron och dags att samla ihop sig om man ska hinna allt under dan.. SUCK  jag måste verkligen vara Sveriges mest odiciplinerade människa när det gäller och göra saker i tid!! Men antar jag fungerar mest effektivt när jag har tidspress på mig.

Så agendan idag...

1. Handla
2.  Diska, städa undan, byta i kaninburen och kattlådan och dammsuga.
3. Färga håret.
4 Införskaffa dricka för kvällen
5. Köpa ReViGör  (absolut bästa tipset för att slippa dom där dåliga symtomen dagen efter ;)  )
6. Middag
7. Duscha
8. Fixa musik inför kvällen. Måste ju köra lite Country teama enligt Jessica *L* Och då måste man ju faktsikt hitta nått som går att "digga" lite iallafall ;)
9. Göra sig i ordning
10. Dags att börja umgås med kvällens sällskap.

Så ha en bra dag allihopa där ute!

Dags att dra igång!


Dom här två damerna får symbolisera min dag idag tror jag haha

Kommentarer
Postat av: Johan

Hej



Resorb funkar bra den med :)för dom dåliga symtomen en innan man dricker och sen dagen efter ...

2009-01-31 @ 11:56:35
URL: http://limpans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0