Summa sumarus


Då var det dags att summera dagen och göra sig klar för sängen.. Har väl lyckats uträtta en del ärenden och betat av lite här hemma idag. Kan inte för mitt liv förstå att 2 pesoner kan lyckas rota till det så otroligt mycket fast att dom nästan bara sitter vid datorn båda två hahaha Måste vara nån vandrande vålnad här inne som vi inte ser (kan ju alltid intala mig det iallafall ;) )

Som jag skrev i tidigare inlägg surfade jag runt på Youtube tidigare under kvällen och jag  måste säga det att världen är full av tokiga människor haha.. Absolut inget fel i det, för dom ger oss andra något att skratta åt och det är väl hela poängen med det får jag hoppas. Själv önskar man ju att man kunde släppa lite själv och äga 10 % av den energin och galenskapen.. Livet hade nog varit rätt mycket lättare och roligare då. Men all kredit till dessa killar för showen dom ger. Men funderingar får man ju över 2 andra killar som gör mesta delen av sina scener i bilen samtidigt som dom kör.. undrar just exakt hur säkra i trafiken dom är??!! Tack och lov att man inte har mött på dom på  45:an haha

I morron blir det dags att dra till den "stora staden Karlstad" och shoppa lite. Först ska vi iväg för strålning av fader. Hoppas bara att allt blir bättre med honom och att det här ska hjälpa honom ett tag iallafall. Jobbigt att se en människa som man är van vid vara i farten hela tiden, och alltid har något nytt projekt på gång, att bara bli sittandes. Och ännu jobbigare att man verkligen inte kan hjälpa honom på något sätt mer än att försöka underlätta vardagen för honom. Livet är inte rättvist på något sätt. En männsika som slitit hela sitt liv sen han var 13 och som aldrig tagit något för givet, ska få betala på det viset. Att inte få en lugn och fin pension när han väl har knallat över 65 års strecket. Och en människa man älskar vill man ju ska kunna få njuta nån gång i livet av att bara få lov att göra det den vill. Ta dagen som den kommer.. Men nej.. Orättvisan är stor många gånger och tyvärr har man inget val i livet när kroppen vill något annat eller rättare sagt inte vill mer...

Från det ena till det andra.. Har en katt som känns lite billig just nu... hahaha Vet inte var det tagit åt honom idag men ett jäkla jamande och jävulskapshumör har det varit och jag ber bara en stilla bön att natten blir lugn. Visst är det väl en katts sätt att prata på, när den jamar, och det är väl kanske något gulligt och personligt över det, men efter nästan 15 timmars pipande och hälklamrande så börjar man bli lite lätt trött på det haha Så nu kanske det är värt att släcka lampan och krypa i säng och få dom små liven att varva ner ;)

Lärt mig ett nytt ord idag :) Det är ju alltid något positivt så man vet vad "folk" pratar om.. haha men tror inte det finns med i ordboken ;) eller??!! Usse... haha Ja nu fick ni något att fundera på ni som inte vet.


Och med det säger jag...

This is your host Arom
and
Good night Sweden, where ever you are!!

XOXO

Kommentarer
Postat av: Sofia

Ja, lite hjälp har jag fått! Några aha ;) Kul också att få lite nya och en del enkla tips!

Ja, jag vann en ny design! Är jätte nöjd. Nu är det bara att börja knåpa själv igen.. ;)

Kram Sofia

2009-01-22 @ 09:02:09
URL: http://marmelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0