Som flugsvampar...

Ny dag och nya ideér rullar in i huvudet.. ÄNTLIGEN!!!
Har haft lite idétorka den sista tiden som jag sagt tidigare, men nu rullar idéerna på igen och förhoppningsvis kommer det komma både ny design och en del inlägg de närmaste dagarna. Så jag hoppas ni kommer tillbaka och håller utkik på vad som händer här för mig.. Riktigt kul när det väl släpper i huvudet och allt ploppar upp som flugsvampar :) Men sen gäller det ju att få till det som man vill ha det också. Men håll tummarna för mig för innan jag börjde med bloggen här så har jag aldrig varit i närheten av kodingar och alla stilmalls ord och ged allt vad det är.
Men som sagt, "tanten" tar sig och snart kanske jag kan få en lite lättare dag vid datorn när man ska skriva och fixa till allt utan många många fula ord och kliande i skallen.


Visst är det här kortet helt underbart!! En busunge som fått härja fritt med glass :)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Lycka till och jätte fin ny design!

2009-01-29 @ 14:54:57
URL: http://marmelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0