Samuelsson vs Alling

Gardinerna är fixade och jag kom på det att jag missade Let´s dance i fredags, så det blev en snabbtitt här på nätet istället. Kan man säga något annat än att Morgan Alling är hur skön prick som helst??!! Vilken karisma och livsglädje den människan har :) Och säga vad man vill men nog tror jag att hur duktig Bagge än är så får dom nog hålla ögonen öppna för jag tror ju garanterat Alling och även vår stora starka man Samuelsson kan bli riktigt farliga i slutspurten om vinnare i Let´s Dance 2009. För varje gång man ser killarna dansar så rycks man med och blir både pigg och glad.

Så jag hoppas på Samuelsson vs Alling i finalen!!

Kommentarer
Postat av: Michaela / Bloggdesigner ♥

sv: Tack så mycket för din kommentar, vad glad jag blir :D

2009-01-27 @ 00:27:15
URL: http://soeticz.webblogg.se/
Postat av: AnnisPannis

Svar; Gillar din blogg!

Jag hejar givetvis på magnus, han är så söt! :D

2009-01-27 @ 08:47:59
URL: http://akolan90.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0