MORGAN ALLING!!

Ja vad ska man säga??!!
Mer energi och mer glädje i livet än Morgan Alling kan utstråla får man nog leta efter!!

Nu menar jag  ju i Let´s Dance för tillfället, men passa på och njut av det här också ;)

Morgan & Martin  så jäkla bra gjort!!



Fullbokad Bloopers kan det går mer fel?! haha


Sökte på Youtube på Morgan Alling och något jag verkligen hade glömt bort med honom var ju Tippen!!
Kommer ni ihåg det sommarprogrammet?? Haha

Nej nu är det natten för mig om jag ska orka upp i tid i morron
för att hinna med det som ska göras innan Country Festivalen...

Så god natt på er mina  kära läsare!!


 Sist men inte minst..  Vi är visst fler som håller Herr Alling som favorit :)
http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/tv/dokusapa/letsdance/article4300140.ab

Kommentarer
Postat av: Johan

Godmorgon på dig ...



Jo då fredagskvällen var helt okej. Bara lite jobbig ryggen låste sig men nu är det som bortblåst :)



Hoppas din kväll var bra och att den blir riktigt bra i kväll ...



Här ska jag och barnen försöka ta oss ut och åka skridskor :)

2009-01-31 @ 08:34:09
URL: http://limpans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0