Kan inte en gammal hund lära sig att sitta?!

20 Januari 2009

Hur jag än vänder och vrider på det så kan jag inte för mitt liv fatta att jag hade 5:a i engelska på min tid GRRRR

Försöker att lära mig Photoshop CS2 och har Tutorials på engelska...
Ska det verkligen vara så benades svårt för en som mig att lyckas att förstå??!! Tydligen..
Nu har jag suttit ett tag och knåpat som vanligt och hittar nått roligt att försöka mig på i PS
men så när man närmar sig slutet av uppdraget, så blir inte resultatet det samma som dom visar ändå.. GAAAAAAHHH!!

Min värsta fiende och kanske även min bästa, är väl min STORA portion med envetenhet som blir avgörande i slutet antar jag. Och det resulterar ju tyvärr i att min tid för bloggande blir kärv.. Trots att jag har sagt att nej nu har jag micklat o mocklat med bloggen och designen så nu är det dags att dra igång med lite hjärnöverförande arbete på sidan också.. Jag önskar verkligen jag kunde vara lite mer "normal" och bara inse mina begränsningar och ge mig där..

Men nej nej OOOOnödigt Annette!! Varför inte göra det svårare än vad det redan är och hänga kvar i tanken att joho jag kan väl klara det här om jag bara skärper mig lite till.. Ja ja vi får väl se vilket resultat dagen ger i slutet :)
Så håll tummarna BENHÅRT nu så kanske det blir bra ;)

Ha en bra dag ni andra så länge så "syns" vi senare idag ;)

XOXO

Kommentarer
Postat av: soeticz / bloggdesigner

tack så otroligt mycket för din kommentar, blir så himla glad då någon ger mig beröm för min design för det tog otroligt lång tid att få till den, och folk som köpt designer av mig tycker också det är svårt att få till någon och är glad att jag hjälper dom :) jag ser tyvärr inte din design via mobilen men den är säkert himla fin :) kramar michaela

2009-01-20 @ 13:57:46
URL: http://soeticz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0