Jag behöver ER hjälp!!

19 Januari 2009


Nu är det så här att till lördagen ska jag iväg på något som vi här i Värmland har som tradition..
Knutfest!!!
Men mitt största problem just nu är jag har hamnat i idétorka helt!
På Knutfester så brukar man klä ut sig och det står verkligen stilla i mitt huvud som sagt.

Så.... HJÄÄÄÄLP!!!!!

Kom med förslag på VAD jag kan klä ut mig till!! Lägger fantasin i era händer ;)

XOXO Arom





Här är ett sött kort på mig under förfest på Halloween hos grannen!! Söt men ack så ful!! Haha
Blev inget ragg den kvällen hahah Och jag kan ju verkligen INTE förstå VARFÖR  :)














Kommentarer
Postat av: Anonym

Hade Giovanni i knät när jag kollade din sida.. Han fick syn på fotot från Halloween och undrade om du sminkat dej..??

Hade du det?? Hihi!!



För övrigt så tycker jag att du fått jättefint här!!!

Kram

2009-01-19 @ 21:28:03
Postat av: Anonym

Vet inte om jag minns fel, men visst brukar man "byta kön" på knut... Dvs att du skulle behöva få lite testosteron i dig;))

Ozzy Osbourne kanske.. Inte så mycket testosteron kanske, men lätt att klä ut sig till!

2009-01-19 @ 21:31:32
Postat av: Annette

AHA Tack för det tipset :P Är inte Värmlänning i grunden så det där hade jag inte pejl på.. Så TACK :D

2009-01-19 @ 21:34:18
URL: http://arom.blogg.se/
Postat av: Stina ;-)

Snygging ;-) Hrm undrar varför du inte fick nått ragg denna kväll ;-) grabbarna måste vara tokiga som inte föll för ditt vackra ansikte... hi hi

kram vännen

2009-01-20 @ 15:30:49
Postat av: Fru Evelina

vilken fin blogg du har =)!



kram

2009-01-22 @ 21:42:01
URL: http://evelinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0