Grrrrrrrrr.... blir inte som jag tänkt mig


Grrrrrrrrr.... blir inte som jag tänkt mig

YES & JIPPI
Fick inte till något album i kategorier men fixade ett litet bildspel så håll till godo fox ;)




8 Januari 2009

Blir snart toooookig...Har nu försökt i 2 dagar att få till den där förbenades mappen under kategorier med fotonoch tror jag gjort ALLT man kan för att det ska funka, men ICKE.. så  nu förlitar jag mig på en som vet sina saker o hoppas på professionell hjälp *L* För Gud Amalia ska veta jag behöver det nu...Det finns ju gränser för mitt tålamod o stolthet också ;) OCH för hur mycket mina stackars hårrötter klarar av att bli kliade på haha

Kommentarer
Postat av: kicki

Du lyckas med mer än mig i alla fall...man kanske kunde få lite tips å råd av dig

2009-01-11 @ 09:27:32
URL: http://mullegull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0