Singstar

Vill börja och säga: Tack så otroligt mycket till Vivika, Sandra & Tomas för en jättetrevlig kväll!!
Super mysigt och hur trevligt som helst :)

Ett extra tack också till tjejerna som fixade käket, Sandra, Erika och Ida. Suuuuper gott!!


Gårdagkvällen var jätteroliga, men att man har sjungit fel i många år, det fick man reda på genom att sjunga Singstar hahahah Visst satte man de flesta av texterna, men det spelade ju nästan ingen roll när det var tonläget som skulle på plats... hahaha Och tydligen tar det ett tag att lära sig. Annette åkte på stryk hela kvällen, NEJ just det.. EN gång vann jag ju!! Tack för den Sandra ;)
Den får jag ju inte glömma. Vinst ger en ju alltid lite lätt nöjd känsla i alla fall, så glöm abolsut inte det Annette :P
Hoppas det blir fler sådana mysiga och trevliga kvällar :)

Nu är det dags för kaffe!!

See you soon!

Kommentarer
Postat av: daisy

me loves the singstar!!

hoppas du får en fin fredag

xoxo

Daisy

2009-02-20 @ 09:26:38
URL: http://daisydoodle.blogg.se/
Postat av: Martina

JAHA?? så ja va inte snäll och va med som sällskap ja då. du har tackat alla utom mig :'( ;) haha.

2009-02-20 @ 12:49:42
URL: http://martinarom.blogg.se/
Postat av: Sarah

Hej!!



Tack för att du tittade in hos mig och lämnade en kommentar. Det gör en sååå glad.



Nyfiken som jag är kikar jag givetvis tillbaka och lämnar en tass efter mig så du vet att jag varit här.



Visst är katten underbart sööööööt.



Ha en trevlig fredgaskväll!!



Kram Sarah

2009-02-20 @ 16:18:16
URL: http://axehult.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0