Snart, snart en ny vecka!!

Säga vad man vill om helger men att spendera dom själv rockar inte såå fett faktiskt.
Och ännu värre för en mämnniska som är social av sig ända ut i fingertopparna...
Men som sagt, snart en ny vecka och allt rullar på igen..

Och den här dagen kommer bli sååå skön. Först lite kaffe och bloggande. Sen blir det att fixa undan lite här hemma innan mor kommer och hämtar mig, för en dag med "päronen". Ska bli riktigt gott att komma ut till dom, käka gott och umgås. OCH hör upp nu!! För nu har Annette möjligtvis fått för sig en knasidé... Jag ska pemanenta mig idag!!  Det ska ju absolut inte bli krullkrull utan bara mjukpermanent. Behöver verkligen lite volym i håret, så man slipper gå runt och se ut som en blöt hund hela tiden.

Det är tragiskt däremot att man får kalla kårar och tabukänsla när man hör sig säga.. - Jag ska permanenta mig. Ungefär som en gammal Lp-skiva som man bara snabbt drar åt sidan i spelande läge..

Fattar inte att man ska tänka "Tant" så fort man hör ordet permanent. För jag tycker  (och har alltid tyckt) själv att det är riktigt snyggt med lite lockar i håret. Annars skulle jag ju självklart INTE göra det.. haha

Efter middag och permanent kommer vi till dagens HÖJDPUNKT!!! SMÖRGÅSTÅRTA!!!!! Jammi jammi jammi!!
Mor & far har gjort egen tårta tills ikväll som vi ska mysa med till Melodifestivalen.
 
Jepp MYSFAKTOR ! :P
Ingen speciell anledning utan bara för att gotta oss :P

Få se om jag hinner med något mer inlägg innan jag åker idag.
Annars lovar jag det kommer garanterat bilder ikväll på tårtan och annat kul ;)

Så tills vidare mina vänner... Ten Four... Over and out!

Kommentarer
Postat av: Johan

Hej

här e det sol i dag så nu ska det ut och grillas lite och försöka ta några vackra kort med :) hoppas ni har lika fint väder :)

2009-02-28 @ 10:40:19
URL: http://limpans.blogg.se/
Postat av: anneli

Hej hopp!

Hittade dig via Ulla67...hon gjorde lite reklam för dig...så jag blev ju nyfiken. Najs blogg och du låter pigg och trevlig :) Lycka till med permanenten!! Det var längesedan jag hörde ordet nästan....

2009-02-28 @ 11:23:09
URL: http://nygamlajag.blogg.se/
Postat av: loppan

Guud va skönt d låter! hoppas oxå håre blir bra o väntar me spänning på bildbevis!

kram

2009-02-28 @ 11:41:52
URL: http://lopplottan.bloggagratis.se
Postat av: linda

hehe jag brukade permanenta håret lite då o då när jag hade riktigt långt hår. Tyvärr hade jag så tjockt och långt hår att det knappt syntes. Men så fort jag tunnade ut det och kortade av det lite så blev det suprkrulligt :P



Jag ska förresten fixa naglarna på måndag, ska bli kul att testa nagelförlängning :)

2009-02-28 @ 18:13:44
URL: http://lolinas.blogg.se/
Postat av: Afrodite

Vilken kväll ni ska ha! Najs!

Blir säkert skitbra med permanent...tycker inte det är tant-varning på det...=) Snyggt med krulligt, själv är jag spikrak...=)

Kram, hej!

2009-02-28 @ 19:20:47
URL: http://afrodite.blogg.se/
Postat av: Helen

Vilken härlig eftermiddag och kväll du verkar få. Själv har jag mest jobb i helgen och hinner inte tänka på så mycket annat. Jag vill också ha smörgåstårta...vilken tur du har då. Jag tycker att det är jättefint med permanent lockat hår och skulle gärna göra det fast det tycker inte min frissa. Hoppas att blir nöjd. Själv funderar jag på att klippa av mig håret lite men kan inte bestämma mig. Ha en jättemysig söndag också, jag ska åter spendera min dag på jobbet. Kramis

2009-03-01 @ 00:13:43
URL: http://famstenstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0