No more..

Så, då har jag faktiskt bestämt mig för att ta bort reklamen..

Mitt syfte är inte direkt att tjäna pengar på bloggen utan syftet är väl att få skriva av mig vad som händer i mitt liv och i min knopp. Sen om jag får läsare som tycker jag har en bra sida
och som vill följa mina dagar, då är det ju ännu roligare ju :P

Inte för att jag förstår kanske varför ni följer lilla mig på min sida..
men ni som gör det är ju mer än välkomna :)


Och det roliga som jag har upptäkt nu, är att det faktiskt finns människor där ute som är ganska lik en annan. Det kan ju i och för sig vara lite skrämmande haha  Nej då, alltid kul att få kontakt med nya människor och ibland är det ju faktiskt lättare att ha vänner på avstånd som man är liite anonym med. Man behöver inte alltid "passa ryggen" på samma sätt då som det lätt blir att man får göra när man bor på en mindre ort. Eller vad vet jag.. Kanske helt tvärt om för er som bor i storstad.. Där det kanske är till och med svårare att binda kontakt med människor som har samma värderingar och funderingar.

Kul är det iallafall att ni som kikar in här gillar det ni läser och kommer tillbaka.
Tack till alla er!!

Kram i massor Annette

Kommentarer
Postat av: linda

Sv: ja, just nu är det helskumt.

2009-02-15 @ 18:59:37
URL: http://lolinas.blogg.se/
Postat av: daisy

Hallå!

jag vet inte exakt hur vi hittade varandra men roligt är det :)

ha en bra dag

xoxo

daisy

2009-02-16 @ 08:59:17
URL: http://daisydoodle.blogg.se/
Postat av: Änglhår

Bra att du har tagit bort reklamen.

Något lite kan jag tänka mig ha men kan inte med allt detta blinkande i tusen olika färger!!

2009-02-18 @ 09:02:07
URL: http://anglahar.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0