Min lilla vrå

Då ska vi se..
Blogg.se krånglar som vanligt och hela tiden när man ska skicka iväg inlägg
kommer det ohört TREVLIGA ordet ERROR upp!! Så då får man försöka igen..


Jag tänkte jag skulle var med i  en utmaning som en tjej med himla bra och snygg sida håller i.
Har tackat henne tidigare i ett inlägg för sitt supertrevliga bemötande.

Utmaningen är vem som enligt Heyli har snyggaste dataplatsen..
Inte för att min lilla hörna är så bedårandes vacker men jag trivs i den och det är huvudsaken.

Så här kommer mitt bidrag till Heyli´s utmaning!



Har kanske inte det mordernaste prylarna som sagt, men fullt fungerande och min och Martinas lilla vrå är otroligt mysig på kvällen. Då den röda färgen på väggen blir mysfaktor 1 tillsammans med det vita. :)

Kommentarer
Postat av: Heyli

ååh nu blev jag jätteglad!! SÅ kul att du är med! ser verkligen mysigt och hemtrevligt ut, där skulle jag trivas att sitta och blogga :) himla snyggt svart tangentbord, vill också ha! kram!!

2009-02-13 @ 20:16:18
URL: http://heyli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0