Inte nu igen

Go morron världen!

Sitter som vanligt här med kaffekoppen och reflekterar att den
förbenades vintern INTE VILL GE UPP!!!
Gaaaah - 15 när man vaknade idag.


När det gäller vintern är jag en människa som vill lägga in mitt "FULLA VETO"!! 
Enda positiva är väl att alla småkryp, så som fästingar och skit gömmer sig.
Men till vilken nytta?! Dom dör ju inte ändå, så VARFÖR KYLA??!!

Läste en artikel för ett tag sedan om att hade vi haft mer sol under året
så hade det  varit 60 % mindre risk för att få livshotande cancer .
Nu vet jag ju inte exakt hur mycket sanning det är i det, men
självklart spär det på min syn på vintern = HELT ONÖDIGT!! 

Nu säger ju inte jag att solen är bra i för stor dos, men enligt den här studien
så  behöver kroppen en halvtimma per dag för att tillgodose sig med de vitaminer
den behöver för att motarbeta olika sjukdomar. Och jag "köper" den biten rakt av.  Lätt!!
Vet ju själv bara vad kylan gör med mitt humör, så vad ska den inte göra för resten av kroppen?!

SÅ, nu har Annette fått avreagera sig lite igen och trycket har lättat lite haha

Dags att fylla på koppen och börja klura ut mina hinder på den nya designen till min sida.
Har bestämt mig för att jag ska ändra på sidan och har ett mål uppsatt, men nu är jag varken
utbildad Webdesigner eller har någon direkt erfarenhet med mig i bagaget. Men en STOR potion
envishet ligger mig i fatet så det vore väl f.. om jag inte kunde få till det som
jag vill tills min egen deadline är satt = Tills på  Söndag!
Så håll i hatten och be en bön för mig, för nu ska det kluras och knåpas IGEN  :)

Ha en bra dag så länge mina vänner. Så "syns" vi lite senare!

Kram Annette
 

Kommentarer
Postat av: kicki

Håller med dig till fullo vad det gäller vintern!!!

Du lyckas garanterat med att ändra utseendet på bloggen. Jag får väl be dig om hjälp nästa gång jag ska ändra min.

Kramar

2009-02-13 @ 10:42:07
URL: http://mullegull.blogg.se/
Postat av: Martina

ja det ska va klart tills på söndag nör jag kommer hem! :D

2009-02-13 @ 11:13:03
URL: http://martinarom.blogg.se/
Postat av: kicki

Hello! Hur gör man för att klistra in koden för tex bloggtrafik??? Jag kan ju definitift inget om vad koderna står för

kramar

2009-02-13 @ 13:31:05
URL: http://mullegull.blogg.se/
Postat av: kicki

Ja, Erica fick henne men ville ändå betala för att inte det skulle betyda otur så 20 pix bet hon

2009-02-13 @ 14:08:09
URL: http://mullegull.blogg.se/
Postat av: kicki

Ja hon är snäll som ett lamm men jag har inte suttit upp på henne än.Wilma brukar leda henne in och ut till hagen å hon går som en hund bakom henne

2009-02-13 @ 14:41:44
URL: http://mullegull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0