För lite innehåll

Japp då sitter man här igen då...

Bloggande har blivit som en drog just nu tror jag, och varje dag försöker man komma på något att skriva, men jag har ytterligare än en gång kommit underfund med VARFÖR man säger En vanlig Grå vardag. Det händer ju inte så otroligt mycket i mitt liv.

Och hör med häpnad.. Jag är rätt glad just nu att det inte gör det. Har nog med "situationer" att kämpa med ändå. Men samtidigt så skulle det ju vara en fördel att få göra något kul och slippa tänka på allt som tynger en.

Men som sagt, så  sysselsätter bloggen en 99% av dagen haha. Och många sköna och roliga människor har man kommit i kontakt med och DET är ALLTID upplyftande.

Så till alla er som känner er träffade, för att ha gett mig många goda skratt..
TACK ni är guld värda :P




Och än en gång en liten glimt ur min pepp-talk-bok hihi
När man läser och kollar den, känner man sig ganska normal och blir absolut påmind
att fler har och har haft ungefär samma känsla och tanker i livet hihi

Ha det gott så länge mina vänner, så syns vi lite senare för nu ska frukosten på bordet

Kram

Kommentarer
Postat av: annica

ja ellerhur, kul med sånna affärer, hihi, ha en toppen dag!

2009-02-24 @ 10:11:32
URL: http://annicaahlqvist.blogg.se/
Postat av: Camilla

En vanlig grå vardag:) men är den så grå om man tar till vara på de små sakerna,,,

Brukar kika in här och tänkte det var dags att lämna en tass.

Kram

2009-02-24 @ 11:29:19
URL: http://www.freewebs.com/deminasjudith
Postat av: loppan

Vet int va som hände me min kommentar i morse, kanske nån annan fick den :-) Skitfin design iaf!!

Blogga på du, d gillar vi. Här rullar ja i händelser men tiden att få dom nerknattrade saknas....

Har typ bloggarabstinenst elä nå...men ikväll SKA d bloggas även här i Åbo :-)

kram

2009-02-24 @ 12:10:03
Postat av: daisy

tar ju genast åt mig så vassegoooo!



happy semmelfika idag

kram

xoxo

daisy

2009-02-24 @ 13:49:08
URL: http://daisydoodle.blogg.se/
Postat av: jennifer

TACK så mycket ! :D Tycker din sida ser fin fin ut också ! (:



kram

2009-02-24 @ 13:59:36
URL: http://jnfrw.blogg.se/
Postat av: grodismamma

Men vardagen har inte melodifestival-glitter omkring sig.

Det är som en seg transportsträcka lite uppför mellan dom två bästa backarna på favvo-skidorten.



Men alla bloggers förgyller dagarna och visst är det lite uppiggande och kolla in hur alla andra har det? Som Days of our lives - men på riktigt. Det handlar om riktiga människor.



Jättefin sida har du!



o du, din Pep talk-bok, har du den där hon går till frisören och byter sida på luggen. Från vä till hö.

UNDERBAR



kram



kram

2009-02-24 @ 15:21:49
URL: http://grodismamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0