En vinterbön

Go morron världen!

Då var det dags att vakna till liv och kanske kanske komma underfund med att göra något idag..


Hmm jag som verkligen längtar efter våren och värmen och min bästa vän SOLEN blir faktiskt lite stött och besviken på att vår kära Kung Bore ALDRIG vill emigrera!! För idag bara vräker det ner snö igen :(  Visst är det ju kanon för ungarna inför sportlovet nästa vecka, men det skulle ju inte förvåna mig det minsta om det hinner komma regn innan dess eller töväder i alla fall.

Egentligen är det väl inte snön som är så hemsk utan KYLAN. Min kropp behöver verkligen värme värme värme och ännu mer värme... Men jag får väl nöja mig med att krypa in i kärringgrillen i efter middag och ge föda till min själ.

Ikväll är jag bjuden till en av min dotters kompisars föräldrar. Tjejerna (min dotter och hennes kompisar) ska ha lite mysigt och göra hemmagjord pizza, lite mys och singstar innan Sandra åker utomlands med sin mamma. Blev riktigt glad igår när Sandras mamma undrade om inte också jag kunde förlja med . Hur det än är så när ungarna växer upp så tappar man kontakten med kompisarnas föräldrar och ungarna klarar sig själva mer & mer. Och tyvärr blir inte en annan så "nödvändig" längre.

Så tack Sandra och Vivika för att jag får följa med och ha myskväll med er ikväll :)

Nu ska jag sätta mig och utforska Photoshop ytterligare lite till nån timma och se vad för kul jag kan hitta på.

Hoppas ni har fått en fin början på dagen och att ni inte är på väg att snöa in ;)

XO XO Annette

Kommentarer
Postat av: Sandra

Kul att du vill följa med! Vi ska ha så trevligt! =)

2009-02-19 @ 10:45:08
Postat av: idao

nu blire singalong ;) trevligt trevligt ska vi ha!!

2009-02-19 @ 10:47:47
URL: http://idiaow.blogg.se/
Postat av: idao

nu blire singalong ;) trevligt trevligt ska vi ha!!

2009-02-19 @ 10:47:52
URL: http://idiaow.blogg.se/
Postat av: Vero

Hej hej!

Kul att du tittade in hos mig. Här har barnen sportlov denna vecka och kallt har det varit hela veckan. Mina barn är dock uppe i norrland och där har de över 1 meter snö och -30 grader.

Inte ett dugg avundsjuk.

Jag HATAR att frysa och nu vill jag ha VÅR jag också.



Ha en fin torsdag!

2009-02-19 @ 11:00:48
URL: http://pysselgrottan.blogspot.com
Postat av: loppan

Häpp på dig!

Nu ha ja svara på utmaningen, vet int alls om ja fatta d rätt...men ja ha ju försökt åtm ;-)

kram

2009-02-19 @ 11:18:58
URL: http://lopplottan.bloggagratis.se
Postat av: emma härnqvist/perfektion

tack tack. ja de va en rolig variant på tävling får jag väl säga :) speciellt eftersom jag vann. hehe.



jo men jag tycker att det är riktigt bra att använda sig av de. och jag tror att de genererar en del.

2009-02-19 @ 12:20:31
URL: http://perfektion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0