Åhh SOL!!

Gud vilken härlig syn man vaknar till idag..
Strålande solsken!! Helt underbart och man känner med en gång vad det spritter i kroppen på en :)

 MEN så går man ut i köket och kollar termometern och vad står den på? MINUS 10!!

Men har man tur så blir det varmare under dagen av solen :) Vet att 10 grader inte direkt är SÅ kallt men för en människa som hamnar på fryspunkt vid -2 så är det ingen höjdare alls att se hur underbart vacker och gott det ser ut ute och så kan man inte förmå sig att gå ut för kylan.. Tur som sagt att jag inte bor längre norröver än vad jag gör :)

Att jag skrev om Melodifestivalen igår var ett övervägende jag gjorde med mig själv. Säkert många som tycker att det är rena skiten och stör sig på alla som skriver om det.

Men vänder man på det, tittarsiffror och antal inlägg måste väl ändå säga sin del, om att dom flesta kollar på det fast att dom försöker förneka det.. Det ligger nog lite i oss svenskar som en tradition att se och vi är nog på tok för nyfikna för att inte titta. ;)
Och hur det än är så är det ju faktiskt ett bidrag vi ska skicka som representerar vårat land.

Så..
Nu är det dags att rigga kaffebryggaren och ta ett tag här hemma.


Jo förresten.. Tror banne mig jag börjar lösa min idé för nya designen på bloggen och det känns (förlåt orden)
SKIT KUL!!  Att utan utbildning eller något knäcka det där lilla extra när det gäller kodmallar :)Tyvärr kommer den inte upp på sidan här riktigt än men det dröjer nog inte så länge till. Ha en bra dag där ute på er så "syns" vi lite senare.

Kram Annette

Kommentarer
Postat av: Stina ;-)

Här hade vi - 18 i morse.. Mysigt, precis va man önskar sig när man vaknar å tittar ut.. dä ä så typiskt när solen skiner å helt underbart ute så ska dä va så satans kallat :-(

Hoppas du har något varmare å njuter av solen =)

Tack för dä fina mms igår, ja hoppas du hade en härlig alla hjärtans dag!!

Kram gumman.

2009-02-15 @ 12:53:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0