Min tanke går till Dig!

Här om dagen satt jag och lekte i Photoshop och kom att tänka på att bland alla Awarderna som finns här ute, så vill jag kunna göra en Award som är ämnad till någon som verkligen behöver en extra tro och något fint att tänka på..

Idag kikade jag in på Aforia´s sida och läste något som nog inte många av oss kan förstå smärtan i. Eller rättare sagt vi kan kanske förstå smärtan, men vi kan nog aldrig riktigt fatta HUR jobbigt och vilket kämpande det är..

Så helt plötsligt kom ju Awarden på sin plats. Och till absolut rätt person.

Till Dig Aforia för din kamp i det vardagliga livet och för en blogg som är fylld av glädje och sorg. Och en sida som får en att tänka till lite extra. Livet är skört och vi alla borde uppskatta det mer än vi gör. Min tanke går till Dig!!
Och jag hoppas verkligen att  morgondagen blir en bättre dag för dig gumman!


Kommentarer
Postat av: Lena

Åhhhhh tack underbara härliga Annette. Om du bara visste hur denna landade rakt ner i min själ och lyste upp. Nu kommer det minsann en liten tår!

Jisses! Många tusenhundrade kramar till dig!

2009-04-02 @ 22:46:07
URL: http://aforia.blogspot.com
Postat av: Lena

Efter att fullständigt tömt mig själv och sedan fyllts på igen av din omtanke gör att nu nannar jag kudden med ett litet leende på läpparna. Som jag skrev i mitt jääääääääätttelånga inlägg så blir man så glad och rörd när någon ger sin omtanke till en. Kan inte tacka dig nog för du gav mig precis det jag behövde i rätt stund. Ledsen för att jag låter fånig och kanske gör dig generad men din omtanke landade väl!

Sov gott goaste vännen på andra sidan skärmen!

Lena

2009-04-02 @ 23:45:03
URL: http://aforia.blogspot.com
Postat av: mia

va fin den var =) va duktig du är gumman ler

du är så söt mot dina bloggvänner el kanske är ni vänner även privat ;)



Kram

2009-04-03 @ 14:11:50
URL: http://mizzmias.blogg.se/
Postat av: Laila - En ödmjuk jävel

Jag skrev inne hos Aforia att jag efter bara några dagars läsande hos henne kändes som om den Awarden var extremt välförtjänt! Aforia verkar vara en guldklimp!



Framförallt så är du själv en ängel som tar sig tid att ta hand om andra!



Kram!

2009-04-03 @ 15:52:20
URL: http://lailasliv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0