Mitt hjärta gråter.. Och min tanke går till familjen.

Det gör verkligen riktigt ont att läsa kommentaren jag fick just nu...

"Tack för ditt engagemang. Victor lämnade vår värld imorse här i ett rum på sjukhuset.

Stöd gärna våran fond www.barncancerfonden.se/1707

Josefine. Victors moster "

Lille Victor har alltså somnat in och man finner inte ord själv som mamma, när en sådan här sak händer en annan familj. Man känner smärtan, sorgen, rädslan och emapatin för dom och så mycket mycket mer som verkligen inte går att sätta ord på . En tid som ska vara så full med kärlek och hopp helt plötsligt vänder och blir det tungaste man kan uppleva. Man önskar bara som medmänniska att det fanns så mycket mer man kunde göra för någon i en sådan här situation. Men det finns nog inte är jag rädd för. Det jag kan göra är att be er att gå in på barncancerfondenssida och ge ett bidrag i fonden
 Victor, vår stjärna i mörkret, som familjen har öppnat.

Till sist vill jag lägga till en låt som är, ja sorgsen, men ändå så otroligt vacker
och som jag hoppas ger familjen en känsla av att Victor kommer finnas runt dom trots allt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0