I sing you to me

ÄÄÄÄÄÄÄÄÄNTLIGEN!!!! Puh nu kan jag pusta ut på flera vis...

1. Jag har äntligen sett den!!

2. Jag har klarat mig igenom en nervpirrande film på 2h36min
(men då med x antal gånger upp  och ner lägen i soffan)

3. Jag har fått slappa i 2h och 36 minuter :P

Och alla ni som sett den vet PRECIS vilken film jag avnjutit dom senaste timmarna ;) AUSTRALIA såklart :P
Och man kan inte säga annat än fy f** vad BRAAAAAAAAAAAA!!!
Plus till er som inte sett den.. SE DEN!!!






Men jag "youtubade" efter trailern och hittade även den HÄR...
Är det någon som vet vilken film det är ELLER kommer det en 2:a också??



För den trailern verkar ju hur jäkla bra som helst den med...
Hmm nån som vet något om detta??




Nu blir det kudden, lite läsning i Lisa Marklunds Livstid och sen sömn några timmar, för att ytterligare en dag till..
Ja ni vet nog vad ;) Jepp, rätt vedbacken i morron igen! Fråga mig inte hur jag ska orka för nu går nog kroppen på reserven. Men man blir häpen över hur mycket mer man klarar när man tror att det inte går mer..
 Så det kommer nog gå finemang i morron också. Ända tills vedkapen stannar till eftermiddagen.
DÅ gör sig nog allt påmint igen ;)Men nu ser vi ett slut på det i alla fall
och jag får lägga in en bild i morron på hela slutresultatet ;)

Så sov gott allihop och hoppas ni haft en lika mysig måndagkväll som vi har haft ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0