Ooooh YES!!!

Lördag 25 april kl.19.30 VI KLARADE DET!!!!  VEDEN ÄR KLAR YES!!!!



Gissa om man kände en lättnads pust.. Samtidigt som man helt plötsligt kände sig ganska tom också. Va ska jag göra i morron då???? Knepigt hur fort man får upp stressfaktorn i kroppen egentligen. Skulle gissa att efter kl 11.00 i morron sitter Annette och trummar med fingrarna och funderar på - Jaha, vad ska jag göra nu då?? Men det vet jag ju egentligen.. NJUTA AV SOLEN!!!

Men tro för guds skull inte att vi inte fått njuta av den dom här dagarna!! Det finns bildbevis på det med sörrni ;)


Vackert va?? HAHA Vojne vojne det svider kan jag lova!!

Idag bestämde jag mig för att stoppa mp3 i öronen när vi pumpade på med det sist. Dumt var ju att jag inte tänkt på det tidigare.. Gick ju himla mycket enklare och sen vart det nog säkert en fröjd för både mina föräldrar och deras grannar.. För stoppar du en mp3 i mina öron och musik som jag gillar.. Japp då det blir det Norsk Karaoke.. :P Men det är väl aldrig fel att förena nytta med nöje så länge man klarar det ;)

Och eftersom det blev en sådan där sista minuten idé, så fick det ju bli den musiken som låg kvar sen i fjol när jag körde runt med mor & fars åkgräsklippar i X antal timmar den sommaren pga att fader inte alls orkade något och var totalproppad med morfin. Och till min förvåning, vilken glädjande musik det var... Blandad kompott och här är några som låg på kvar sen i fjol på den...

Mimikry - En flicka som är stark
Dixie Chicks - Not ready to make it nice
Noice-En kväll i tunnelbanan
Noice- Ut i natten
Ana-Don´t  cry for pain
Ana-The way I am
Scooter-Raving
Fergie-Big girls don´t cry
Natasha Bendingfield-Single
Meredith Brooks-Bitch
Anton & Affe feat. Friiida & Viiicky-Sommaren är här
Elin Sigvardsson-When It comes to you
Kelly Clarkson & Reba McEntire-Because of you
Takida-Curly Sue

Nu blir det natten för mig men i morron mina vänner är ordningen återställd här och då blir det som vanligt bloggvandring och morgon inlägg. Så i morron som sagt är friden slut och ni lever farligt igen ;)

Go natt allihopa och sussa gott för det tänker jag göra nu :)

Kram

Kommentarer
Postat av: NP

Djävlar vilken bränna! =)

2009-04-27 @ 00:08:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0