Morgonstund har guld i mun..

OOOOHHHH YES det har den verkligen idag!!!

Helt UNDERBART väder idag IGEN!! Man tror nästan inte att det är sant när man tittar ut på morgonen när man kommer upp. En dag till?? WEEEEIII!!! Jag är ju i himmelriket när jag får placera mig på balkongen med kaffekoppen i handen och bara njuta. SOL SOL SOL SOL  ÅÅÅÅÅHHHH

Allt känns så mycket lättare ochdet är som att varje litet ärr man har i kropp och själ läker.
Vore ju helt underbart om vi kunde få ha det här vädret under påsk i alla fall. Men har tyvärr hört någon vsika att torsdags ska bli lite sämre igen. VILL INTE!! Vill ha fin fin vår hela tiden nu!!

Så med det önskar jag er några härliga timmar, tills vi ses här igen, för nu ska jag ut och grilla mig :P

Kram till er Alla!!


Det här kortet tog jag när sista snön föll för bara någon vecka sedan
och jag hoppas detta bara kommer vara ett minne blott nu ;)



Så ut och njut alla som kan!!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Morrn på dej!

Låter som en kanon helg! Även om alla kolar inte va i burken i söndags! ;)

Allt är bra här! Ledig några dagar nu innan påsken! Underbart! Nu sitter jag här med en smoothie och tänkte ta en tidig morgon prommis innan jag sätter mig i solen och lapar sol jag med!



Hu är allt med dej annars?



Kram!(löm inte att ta åt dej awarden också.. ;) )

2009-04-07 @ 09:10:02
URL: http://marmelina.blogg.se/
Postat av: Anna

Haha balkongen alltså! =P...nä va för tusan inte avis när jag sitter på beachen i 30 graders värme och plaskar runt i turkost vatten..osv...Nananana!!!!! =P

he en fin dag på balkongen du! Hihi...



Kramkram

2009-04-07 @ 10:01:20
URL: http://annacondas.blogg.se/
Postat av: Helen

Hej vännen.

Ja du jag verkar visst ha blivit fadder åt alla världens baciller. Men nu vet jag inte vad det är för jag är jätte pigg men magen är skit :)

Låter härligt att få njuta av solen det gör jag också.

Har just hängt ut tvätten, det är skönt.

Har du några planer för påsken eller hänger du med mig till blåkulla på torsdag.

Kram

2009-04-07 @ 15:49:53
URL: http://famstenstroms.blogg.se/
Postat av: Afrodite

AVIS, säger jag bara...på din sol! Jag har ingen!

Oki, då ska vi se hur det går med matematiken och ekvationerna nu då...jag har en son som är 21 (den äldsta)...hur gammal är jag då tro? hahaha

Kraaaaaam goding!

2009-04-07 @ 21:04:16
URL: http://afrodite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0